Thursday, August 2, 2012

bebek şapka ve atkı modeli


bu sıcaklarda ne kadar zor da olsa kış hazırlıklarına başladım , doğum yapacak çok dostum var , ipler bana ben iplere daha fazla bakamadık


sanki bana '' al beni , al beni '' dercesine bakıyorlar , bu çağrıya daha fazla dayanamazdım , kafamdan bir model uydurdum , model uydurmakta üstüme tanımam :)


civciv'i yaparken kabul ediyorum kopya çektim , kopya çektiğim halde benzememesi enterasan tabii :)


atkımı , ipim ince ve çok yumuşak olduğu için çift katlı yaptım ki çift yönlü kullanabileyim , şapkaya ise kulak kapatma detayı olmazsa olmazım , biliyorsunuz bebeklerin kulaklarının soğuk havaya maruz kalmaması lazım


arife tarif gerekmez diyorum çünkü resimler herşeyi anlatıyor , bildiğiniz düz örgü ve burgu örgü , kolay gelsin














No comments:

Post a Comment