Sunday, July 29, 2012

Uzun zamandır bıkmadan seni seviyorum. İnsan bi arar teşekkür eder amınakoyim!

Ani kararlarım çok aniymiş!

Tepkilerim çok ağırmış!

Kimseyi umursamadığım bilinen bi gerçekmiş!

Aslında korkakmışım!

Birine takılıp kaldığım için mutlu olamazmışım!

Rahatım herkese batıyormuş!

Bütün bunları söyledi bana bi herif geçen gece.

Dün çok uzun zamandan beri ilk defa sarhoş oldum. Abim de öyle...

Bunu söyleyen herifin omzunda uyukluyordum arabada. Kulağıma eğilip "çekicisin" dedi. Hatunları siktir edin bi, ulan bu erkekler ne anlaşılmaz!

Gülüşümü çok seviyormuş.

Ortada bi kötü kadın varsa o benim! Gülüşümü duyarsanız anlarsınız zaten..

Efe de aynısını söyledi geçen gün "gülüşün bilmem ne" diye.. Beyler, "gülüşünü seviyorum" azalarak bitsin artık!




Neyse neyse, sıkıntım büyük! O gerizekalı (eski sevgilimden bahsediyorum haliyle) rüyalarıma girip girip duruyor. Gerçi dün girmedi, o kadar alkolle ölüden farksız uyumuşum. 

Bu son bar gecemiz demiştik ama bi hafta sonra abimin doğum günü... Yani paranın dibine vurmuş olmamız hiç iyi olmadı!

Olum ben yine konudan konuya atlıyorum.

Arkadaş, hamsterıma bakıyorum herif aklıma giriyor! Geçen, anneme "tombikto" dedim aklıma geldi. Biriyle konuşurken sürekli onun adıyla hitap ediyorum!!! Bu çok bok bi durum. Ulan geçen Efe'ye bile onun adıyla hitap ettim. O anki sessizlik her şeyi siker atar!

Onunla ilgili her şey, hala çöpe atılmadan duruyor ve neredeyse hepsi yanımda! Bildiğin yazlığa getirdim. Aldığı etek dün gece üzerimdeydi... Her sabah şapkayı takıyorum. Geçen gece tişörtüyle uyudum.... Hamster desen, ağzını kırdığımın hayvanı ölemedi gitti!

Bi herif az yanaşsa "ııı ben hala.. şey, onu sevmiyorum da hazır değilim" diyorum. Bu ne demek lan !!!????

"Hazır değilim" kadar saçma cümle mi olur anasını satayım?!!

Sürekli dinlediğimiz ya da hakkında konuştuğumuz şarkılar çalıyor.

Aga, şu an bana yavşayan herifler içinde birinin adı EFE! Daha ne diyeyim ki?

Ama işin en güzel tarafı ne soruyorum ne soruşturuyorum onu. Sanki ölmüş gibi ve ben bu durumdan çok mutluyum. Sadece anıları var gerisi umrumda değil.

Son zamanlardaki en büyük derdim de şey: bana bi ara "sana, beni düşünmeyi ben öğrettim" demişti. Şimdi herkes kendimden başka kimseyi düşünmediğim için şikayetçi olduğundan sürekli aklımda bu cümle dönüyor.

Bilemiyorum, bence ben yakında ölürüm kahrımdan. Her neyse.

Şarkı çokzel değil mi?









No comments:

Post a Comment