Thursday, September 20, 2012

Rüyada turuncu ayakkabı, tüylü gelinlik giydiğini görmek ne anlama gelir? Giyim kuşam elbise rüyaları

turuncu ayakkabı, tüylü gelinlik giydiğini




1 vote, 10.00 avg. rating (99% score)






Rüyada turuncu ayakkabı, tüylü gelinlik giydiğini görmek






Ben dün gece bir rüya gördüm.






Evleniyordum. Hem Düğün günümü hem düğünümden önceki günü gördüm. Hiç tanimadıgım, daha önce görmediğim uzun boylu, siyah saçlı, kirli sakallı bir adamla evleniyordum. Adı özgürdü.






Yanımda annem ve kız kardeşim vardı. Kız kardeşim sürekli fotoğraflarımızı çekiyordu. Tüylü, çiçekli, pembe-beyaz bir gelinlik giymişim. Nasıl evlendiğimi görmedim. Sadece birden evli oldugumu ve kocamla, çarşıda gezdiğimi gördüm. Ben hala gelinliği giyinmiştim o ıse damatlığını. El elle geziyorduk. Simit yemeye gittik. Sonra masadan kalktı, kayboldu. Agladığını biliyordum. Bende ağladım. Sonra geri geldi. Tekrar gezmeye başladık. Dönüp dönüp aynı simitciye geliyoruz.






Bir de turuncu ayakkabı giyindiğimi hatırliyorum. En sonunda, balayımız için hotele gitmek için yola çiktik. Arabaya bindik, el elleyiz hala, ve yola çikiyoruz. Sonra uyandım.






Tesekkurler






Meryemin rüyası






Rüyanın ana unsurları: evlenmek, evlendiğini görmek, uzun boylu erkek, siyah saçlı biri, kirli sakallı adam, gelin forografı, Tüylü gelinlik, çiçekli gelinlik, pembe beyaz gelinlik, gelinlik giydiğini, kocasıyla dolaşmak, çarşıda gezmek, simitçi, turuncu ayakkabı, balayına gitmek, otele gitmek, arabaya binmek






Rüyanın Açıklaması:






08 Eylül Ağustos 2012, 00:44






Meryem merhaba,






Rüyanız hemen hemen her bekar kızın gördüğü evlilik rüyasıdır. Tüm kızlar mutlaka böyle rüyalar görürler. Sizin rüyanızdaki farklılık turuncu ayakkabı giymeniz, gelinliğinizi şekli. Bu sıradışı faktörler sizin biraz sıradışı hayalleriniz olduğunu, gamsız kedersiz bir yaşam sürmek istediğinizi ve süreceğinizi işaret etmektedir.






Rüyanızı yazın, Yorumlayalım

No comments:

Post a Comment