Saturday, August 4, 2012

Bir oje hikayesi-The caviar manicure



Aslında hiçbir zaman oje sürmede cok becerikli biri olmadım ve guzel surebılenlere, degısık sekıller yapanlara hep imrenerek bakarım. Ama buna kayıtsız kalmam imkansızdı. Bir cok Sephora'da aradım taradım ama yoktu.Hicbır yerde kalmamıstı. En sonunda çareyi yurtdısına gidenlerde buldum ve siparişlerimin arasına koydum.Baya oluyor kavusmamız aslında ama daha az once uygulamaya fırsat bulabıldım.Benım gıbı bır oje özurlusunun bıle kolayca surebılecegı bırsey oldugunu gorunce de pek sevindim. 


Evet, sizi Ciate Caviar Manicure ile tanıstırayım. Havyar görünümlü bir oje olmakla beraber inci gorunumlu olanı da bulunmakta.Isınız bıttıkten sonra kutudakı arta kalan boncuklar zıyan olmasın dıye mınıcık bır hunisi bile var:)


Bir blogger olarak aklıma hemen 2.sisedeki minnacık boncukcuklardan bulabılır mıyım sorusu geldi.Neden olmasın dedim. Henuz arama calısmalarına gırmedım ama bu sıseler bıterse ve ben yıne bulamazsam, kımse benı tutmasın ıste o zaman:)


Buyrun size aşamalar :)






Infact i am not good at nail polishes, i cant put up myself to buy this one. I searched every Sephora but the answer was always the same : Sold out! So i decided to give an order to my friend who was going to Europe. So we finally have gained. LEt me introduce you : the ciate caviar manicure. It looks like there is a piece of black caviar on your nails. 












































No comments:

Post a Comment