Sunday, August 26, 2012

Marmaris Güncesi #1




Tatil biteli çok oldu ama ben bir türlü biriken fotoğraflardan tatil yazılarımı yazamadım. Düşünün siz bu yazıyı okurken ben 2. sefer Marmaris'teyim :)






Marmaris'i sevmemin en büyük nedeni burada sevdiklerimin yaşaması, ailecek bir şekilde buralıyız artık biz. Hatta işi iyice ilerletip yerleşme planları kuruyoruz düşünün.






Daha önce gitmişsinizdir, fotoğraflardan görmüşsünüzdür ya da hiç görmemişsinizdir belki... Bunlar da benden olsun. Benim gözümden Marmaris...













Kızçelerimiz, Abimin 3 cadısı :) Burası da Netsel Marina'nın otoparkı. 













Ortanca Cadı... Burası da Yat Limanı 













Abimlerin sıkça geldikleri Neighbours Restaurant'ta ailecek yemek yedik. 













Abimin tavsiyesi ile Sübye yedik, çok lezzetli idi. Benim gibi ilk kez duyanlar, görenler için not: Sübye bir deniz canlısı. 













Yemekten sonra bir kısmımız eve, bir kısmımız işe, bir kısmımız da -ben ve yeğenim- kendini Marmaris caddelerine attı. 













Burada kendimi bir Afrodit Heykeli sanıyorum... Gülmeyin :) 













Kübalı bir grubun sokak konseri var 













Veee işte kendimizi Marmaris Caddelerine atmamızın nedeni. SuDa2 benim daha 1ini de görmediğim ''Abimin Ekmek Teknesi'' SuDa ismi Büyük Cadı ile Ortanca Cadının isminden geliyor, şanslı Cadılar :) 













Büyük Cadı arkadaşı ile SuDa'da 













SuDa'da ben de poz vermesem olmaz :) 













Marmaris'in yeni yapılan meydanını ilk defa gördüm. Buralar eskiden Tansaş'tı yavrucum :) 













Sevdim yeni meydanı 













Yine bizimkilerin yaz geldi mi haftada 1 kez gittiği Hisarönü'ne ilk kez gittim. Buradaki tercihimiz Club Rena













Minik Cadı havuz keyfinde :) 













Club Rena'da olduğumuz sürece burada konakladık... Otağımız :)














---Devamı Var---






********************************






Bugün bayram... Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz; hiç olmazsa uzaktaki yakınlarınızın seslerini duyup, uzun uzun sohbet edeceğiniz, içinizin rahatlayacağı; tatlı insanlarla tatlılar, şekerler yiyip güzel şeyler konuşacağınız; büyüklerinizi her zamanki gibi saydığınız, küçüklerinizi her zamanki gibi öpüp harçlık verdiğiniz bir bayram diliyorum. İyi bayramlar...

No comments:

Post a Comment